HEEEEEEEEEYAA ♥

Jag vaknade halv 6 imorse. Utan att Life is a highway hade dampat en timme i min mobil.
Fattar ni, det är rätt stort. Efter en veckas bloggtorka kände jag att detta var ganska otroligt att blogga om.
Jag blev så glad när jag kollade ut och inte fick syn på ett enda moln på himlen.
Dessvärre upptäckte jag ganska så snart, att hela himlen var ett stort jävla moln.
Hade inte så bråttom till skolan imorse. Fredrik, våran nya random svenskalärare brukar aldrig
behaga komma till första lektionen på måndagar, så det gjorde inte jag heller.

Blev Marieberg med mamma efter skolan, letade förtvivlat efter en klänning till avslutningen.
När vi väl funnit ett dugligt tygstycke begav jag mig in till stan. Kvällen spenderades med Alicia och
pappa på Behrn. Sista matchen nu innan uppehållet, ÖSK - Trelleborg. 2-0, trevlans!

Nu ska jag skriva på NOfördjupningen och plugga engelska. Har tydligen prov eller liknande imorgon.
Bra att man har koll.


Kommentarer
Postat av: alicia

tack du! :)

2010-05-24 @ 13:42:46
URL: http://aliciascloset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0