Vart tog snöstormen vägen?

"Du missade allt det roliga!" var det första jag fick höra när jag steg upp klockan 12.
Hela morgonen hade tydligen mamma, Peter, Lisa och Ellen varit ute på baksidan. Mamma och Peter
hade skottat och Lisa och Ellen hoppade från garagetaket ner i snön. Jag hade sovit.
Fast å andra sidan gick jag och la mig klockan 5 imorse. Frukost hann jag inte käka länge.
Lisa tjatade på mig att följa med henne ut i snön, så det var bara att lämna kaffet och så på med
mössa och vantar! Att jag numera hatar allt som rör vinter och snö är en grej. Men när vädret är
som det har varit denna söndag, så är det ett måste att vara ute! Made my day kan jag säga.

Från garagetaket. Rena storstan ju.

Kommentarer
Postat av: Tobias

Gud vad härlig bild :)



ska göra det!

2010-02-22 @ 11:34:31
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0