lalala

Söndagar är som vanligt ingen favorit. Jag hatar söndagar om jag ska vara ärlig.
Har inte gjort nånting idag, bara suttit här & lyssnat på musik.
Kollade lite på youtube & hittade av en ren slump ett klipp från idol 2009.
Jag har inte kollat på själva programmet alls iår, det känns som en
upprepning från tidigare säsonger, men det är en annan historia.
Iallafall, klippet jag hittade, en kille som sjöng Summertime. Herregud, han är
grym. Jag tror nästan att jag måste kolla på skiten om det finns flera
deltagare som har den kvaliteten i rösten! Här har ni en länk;
Mehmed Jakic Idol 2009
I Idol 2008 kan jag ju säga att programmets bästa deltagare genom tiderna var med.
Jag tror fan inte att nån kommer vara bättre.
Tyvärr, så kom han inte långt. Vad jag har hört så var han alkoholist
& kom aspackad till något möte? Så han blev diskvalificerad. Om det är sant vet jag inte,
men det låter ganska "rimligt", för något annat fel går inte att hitta på honom.
Här är han;
Petri Vehviläinen Idol 2008



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0