Tjockt

Herregud. Åt säkert 1000 pannkakor & är fortfarande hungrig, det är inte
lätt att vara jag.

Jag får snart panik på SO. Det känns som att det bara blir mer och mer
att skriva efter varje ord. Jag är asrädd för att inte hinna göra klart uppsatsen,
och eftersom att jag inte ens vet när den ska vara inlämnad så känns det som
att det är imorgon eller nått. Peder säger lixom ingenting. Guuud.
Och eftersom att jag missade en Svenskalektion måste jag läsa en text &
skriva en sammanfattning innan fredag. Som om jag inte har annat att tänka
på..?!

Nu måste jag iallafall kolla på fotboll. Jag menar, Sverige - Malta, jovisst, missa det
bara. Noway. Nu ska jag vara "nationalistisk" som fan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0