Långtinlägg, läsändå

Besökte familjen Skagerström igår kväll. Amanda fyllde 13, grattis!
God mat, god tårta, fifa. Det var trevligt.

Har sovit jättedåligt inatt. Skumma drömmar och massa.
Vakna, somna om, vakna, you know..
Gick iallafall upp vid 8 idag igen. Käkade frukost & gjorde mig iordning
lite fort. Sen blev det Marieberg med mamma, Peter & Monaliza.
Min teve har varit på lagning, så nu är den hemma igen.

Köpte en ny lampa på ikea också. Jag hade en likadan för några veckor
sen. Anledningen till att jag behövde en ny var att den gamla
blev mördad. Min syster sulade iväg en bok i ett av hennes vredesutbrott,
som bokstavligt talat halshögg min fina lampa.

Blev lite kläder på Marieberg också,
en stickad cardiganliknande grej, en vanlig munktröja, en annan tröjliknande sak och en
sjal (?) Jag är duktig på dethär med beskrivningar. Kanske kommer bilder eller nått..

Stack iallafall direkt till Ellens match när vi kom hem. Är hemma en stund nu,
men ska snart ringa Jossan och fråga om hon vill följa med
ner till Fröjevi igen & kolla på herrarna.

BYE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0