Lååångt inlägg, strapatsen idag. Tjoho

Godmorgon!

Igår blir det stressigt, så jag hann inte klämma in något inlägg. Men
var iallafall i skolan, helvetes jävla orientering. Det var prov på skiten
också. Var ute i 2 timmar & lyckades iallafall fixa G! Helt otroligt, jag
som inte ens ser skillnad på en sten och en stig på kartan. Jag är awesome.

Sen så slutade vi vid 3, och jag skulle klippa mig & färga håret. Dock inte förrän
klockan 4. Om jag åkte hem så skulle jag bara kunna gå in och vända, och sen
dra igen. Så det var lika bra att stanna i skolan.

Håret blev... Jag vet inte. Själva håret är okej. Men det ser ut som om jag
har kletat morotspuré i hårbotten. Det är liiiite orange. Jag vet inte varför.
Jag skulle färga håret i en varmare blond färg, inte bleka, men det ser ut
som om man har försökt bleka det, och så blir hårbotten sådär orange..?
Lixom mörkare än resten av håret. Det ser inte bra ut.
Men jag får väl vänja mig antar jag..

Sen blev det träning, målvaktsträning, det var kul! Sen hem & skriva en sammanfattning
i svenskan, och sen sova.

Idag då? Som om inte orientering flera kilometer igår räcker måste man pallra sig runt
Strapatsen idag. Lite onödigt sådär. Men efter det blir det ju pizza. På strapatsen förra året
kom jag och Johannes typ.. på 10:e plats.
Bakifrån.
Jag gillar att vara lat.

Klockan är några minuter över 7, så jag har inte kommit längre än till köksbordet. Dricker kaffe,
som snart är slut. Lyssnar på min favoritlåt ju! A fairytale of new york. Jag vill ha jul. Nu.
För en gångs skull ser jag fram emot julen, och snö! Jag älskar värmen förstås, men snö är lika
med guld.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0