HÖST (L)

Jag älskar hösten. Jag vet inte varför, men man får
en så skön känsla under den här årstiden. Alla fina färger.
Hösten är verkligen wonderful.

Musiken är ett måste, även när det är höst. Samlade ihop lite
låtar som jag tycker är typiska "höstlåtar" som jag lyssnar på nuförtiden;

Zzyzx rd. - Stone Sour


A day to be alone - One less reason


Your winter - Sister Hazel
Hm, titeln kanske inte är så höstrelaterad


21 guns - Green day


Thinking of you - Katy Perry


When you say nothing at all - Ronan Keating


One blood - Terence Jay


Iris - Goo goo dolls


Feels like home - Chantal Kreviazuk


Mama I'm coming home - Ozzy Osbourne


Oj, det blev nåra stycken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0