hhhhhhhhhhm

Hejhej.

Vaknade precis, för en stund sen. Känner mig inte så pigg. Mitt
huvud dunkar av bara helvete och har jätteont i halsen. I mitten
av veckan trodde jag att min förkylning hade försvunnit, men nej.
Självklart inte. Är sjukt hungrig, så jag ska snart gå ner & fixa
något att äta. Är om jag ska vara helt ärlig så är jag inte det minsta
taggad på match idag. Men det kommer väl.

Jag hittar inte min mobil. Igår var jag galet trött, och sur, så jag bara
la mig i sängen, och somnade. Jag kommer ihåg att det sista jag tänkte
var att jag inte fick somna, för jag inte hade mobilen
bredvid mig. Eller nått. Iallafall börjar jag fundera lite, jag vet verkligen
inte var den är. Hemtelefonen är också borta, så jag kan inte ringa till den heller..!
Batteriet minns jag också är nästan dött, så jag måste hitta den snart känner jag.

Ska käka nu, men måste bara säga att jag hade världens bästa dröm inatt.
Har aldrig drömt något bättre. Helt sjukt.

Byeee.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0