Godmorgon

Vaknade ganska nyss, klockan är snart kvart i 10. Mamma väckte mig,
hon frågade när samlingen till matchen var, och jag fick panik & slängde
mig på pallen bredvid min säng för att se vad klockan var och rev ner både
lampan och mobilen i farten. Bra jobbat!

Jaja, men idag då..? Match ja, men först ska jag gå ner nu och käka frukost
och sen se om jag hinner till dam-matchen. Måste grejja lite med mina
naglar först, dom har äntligen börjat växa. Alltså växa ordentligt. Sedan
mamma köpte stopp&väx till mej så har det gått bra.
Senare måste jag göra 2 matteläxor som jag inte har hunnit göra.

Måste bara säga att mamma är awesome, verkligen bäst. Tack <3

FRUKOST
nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0