Random

Börjar bli helt galen! Det är så mycket jag vill hinna med
under helgen, innan skolan börjar. Helst av allt, vill jag
bli klar med allt som rör skolan innan den börjar igen.
Jag blir så stressad liksom. Den här gången för ingenting.

Uppsatsen är jag som sagt snart klar med. Eller, det går framåt
iallafall. Den är inte svår. Sen har jag ju fysikprov nästa vecka,
inte heller svårt, Göran har ju förfan skrivit ett helt facit..!
Veckan efter, engelskaprov, inga problem heller, egentligen.

Men det känns som att när vi kommer tillbaka till skolan,
efter 2 veckors prao, och en veckas lov, så kommer dom bara
ösa arbete över oss! Jag vill inte det ju. =(
Det är därför jag vill bli klar med allt. För att det säkert blir
jättemycket efter lovet. Då hamnar allt på hög igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0