It's a beautiful day


..men fan så kallt. Det har precis ljusnat ute och jag sitter och fryser om
mina fötter. Det är - 3 grader ute. Mysigt faktiskt!
Klockan har redan passerat sju så jag måste nog börja fixa
mig lite, ska gå till skolan idag igen. I kylan.
Sedan drar jag och Becca hem till Madde och RIDER! Så skoj, det känns
som om det var 1000 år sen jag red sist.

Igår sålde jag Klara och Jossan salami för laget. Vi är väl inte dom bästa
försäljningsrepresentanterna kanske, men det dög väl!

Vid ett hus såg vi att lite folk satt vid köksbordet i fönstret innan vi plingade på.
Jag; Oj, stör vi mitt i maten eller..?
Tant; Va?
Jag; Ähh, skitsamma, vi ni köpa salami?

Och klara skakade hand med sina kunder & Jossan gömde sig. Good work!

"Kund"; Oj, den va stor, ni menar alltså att jag ska äta den helt själv?
Alla; Den går att frysa in!
Kund; Det där hade ni övat in.
Pinsamt.

Nu känner jag att jag kommer att komma liiiite sent till skolan.
Men har bara tyska på morgonen. Prov dessutom. Det gör nog inget.
Byebye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0