What did I tell you?

Det blev inget inlägg igår, hade endel att göra. Skolan, träning, sen pluuuuuuggg. Klarade engelskan ganska
så bra idag tror jag. Pallade inte anstränga mig så väldigt mycket, så det blev nog lite slarvfel här och där.

Nu är jag hemma, dricker kaffe och ska snart äta. Sen tänkte jag skriva idrottsuppsats, det är ganska trevligt
när man väl har börjat! Senare tror jag bara att jag ska ta det lugnt, kanske springa en vända med Diva. Eller Alva.

På tal om ehm, ingenting? så blev jag galen på mig själv igår! När jag kom hem efter träningen var det bara att duscha och sen sätta sig med engelskaböckerna. Som tur är har jag lätt för engelska, för jag kunde verkligen inte koncentrera mig! Jag kan aldrig koncentrera mig. Det händer liksom andra saker runt omkring som är
ruskigt mycket mer intressant. Tillslut la jag mig i soffan och kollade på teve och pluggade samtidigt. Självklart somnade jag och vaknade igen vid halv 4. Verkligen bra jobbat. Jag vet att ni antecknar!

MAT nu.

Kommentarer
Postat av: madde

men det är väl klart att jag antecknar ;O jag har en saker-erica-vill-att-jag-anteckar-bok ju ;) <3

2009-11-10 @ 19:41:27
URL: http://mmadelens.blogg.se/
Postat av: Erica

Det är rätt, håll den uppdaterad! :D

2009-11-10 @ 20:38:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0