Städdag!

Godmorgon!

Idag vaknade jag vid kvart i 9, med datorn bredvid mig i sängen, fullt påklädd och med gårdagens smink i
ansiktet! Herregud. Vi kom hem från Skagerströms igår och jag var så himla trött.
Jag la mig i sängen och kollade runt lite i datorn. Det går så jäkla fort det där. Somnade efter en minut. Haha.
Men det var skönt att vakna tidigt för en gångs skull. Jag gick upp och tvättade bort sminket, och sen åt
jag frukost.

Ibland måste man ta tag i saker. Läxor, matlagning osv. Idag, ska jag städa hallen på övervåningen och
garderoben som har blivit en yta för allt som inte ska synas i detta hus. Känner verkligen att det är dags nu, haha!
Ska försöka bli klar så fort som möjligt, det är ju trots allt söndag, ledigt, you know. Får se hur det blir senare,
men nu ska jag sätta igång. Har laddat upp med 2 feta sopsäckar som jag planerar att fylla, hohoho!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0