Sooova nu ♥

Åh vad skönt.
Kom hem från träningen för en stund sedan. Jobbigt så in i helvete. Men kul. Har precis duschat nu, så jag
ska lägga mig i sängen och kolla på teve en stund, fast jag tror att jag somnar ganska så omgående!
Jag är svintrött.

För att sammanfatta min vecka kan jag säga pinsam. Jag har gjort bort mig så sjukt mycket. Nästan varje dag!
Jag tänker inte ens berätta om mina nya, hemska erfarenheter, men jag ska verkligen börja tänka efter, innan.

Den kommande veckan kommer nog bli jobbig. Har ett evolutionsarbete som ska lämnas in,
måste börja jobba med "bostaden" (Hemkunskap), bli klar med en teckning i bilden och skriva om
instuderingsfrågor till det förra hemkunskapprovet. Även matteläxa och tyska. Tröttsamt.
Instuderingsfrågorna ska jag nog göra efter skolan i elevhallen imorgon, ska ändå vänta där till träningen
börjar.  Men imorgon är en annan dag. Jag ska börja leva i nuet. Och just nu ska jag däcka i min säng! Pussochgodnatt ♥

Försök att fånga dagen - om framtiden vet vi ingenting.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0