Så.

Är färdig med min städning nu. Det är skönt att känna att man faktiskt har åstadkommit något!
Mamma köpte godis till mig förut, så det ska käkas upp, annars ska jag inte göra något alls, kanske kolla
på en film. Ikväll ska jag träna iallafall.

När man städar behöver man musik. Jag satte ihop världens bästa spellista i Spotify just för städning, heeeeeeehe.
Varför dom är typiska städlåtar vet jag inte, så be nice och fråga inte. Men här är iallafall några av världens
bästa städlåtar!

Baba O'Riley  The Who


Great balls of fire - Jerry Lee Lewis
Min favoritlåt just nu. Ärligt talat. Den är grym!


Halfway to heaven - Europe

Världens bästa band. Kolla videon!

Kommentarer
Postat av: Alicia

Du får lägga in bliderna från igår :D

2009-11-22 @ 15:27:48
Postat av: Erica

Jadå, det ska jag göra! Ikväll troligtvis =)

2009-11-22 @ 16:49:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0