Magont

Jag ligger en dag före. Kan man säga så? Ja, iallafall. Det känns som att det är onsdag. Förstår ni graden
på min besvikelse när jag upptäckte att det ännu bara är tisdag. Andra dagen på denna vecka.
Och fattar ni hur sjukt lättad jag blev när jag nu insåg att det är kulturvecka denna vecka!
Ska se en konsert idag i idrottshallen, vilket betyder att vi slipper lite av NO:n och hela sjöjden. Tjoho!
Just nu känns det som att jag överlever att det är tisdag.

Ah, nu var inte det riktigt vad jag ville säga, utan jag tänkte klaga lite på min ofantligt smärtsamma
värk i magen. Tänk dig att någon hugger dig med en kniv precis vid revbenen.
Precis så, eller något åt det hållet, känns det.

Nej, nu måste jag duscha, klockan börjar närma sig 7. Hejdå. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0