Klart!

Jag är ganska så grym. Idag har jag gjort bra saker. Pluggade jättemycket SO, så jag tror att jag kan det nu,
spelade match, kollade på film, och nu. NU är jag klar med Evolutionen! Jag hoppas att Martin och Lars
älskar mig efter detta slit, jag har nämligen precis räddat deras betyg i Biologi. Förhoppningsvis skickades
allt utan problem till skolan. Jag går dit ganska tidigt imorgon så planschen blir färdig.
Dessutom så hann jag även med hårinpackning och ansiktsmask denna söndagskväll. Fast nu är det inte
riktigt kväll längre. Klockan är över 2. Det är inte så bra, men kände att jag var tvungen att skriva
klart evolutionen.

Men nu ska jag iallafall sova! Bloggar imorgon, om jag orkar på morgonen. Tränar efter skolan, kommer hem
vid typ 6? Godnatt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0