Goodnight

Imorgon är det torsdag - en ny dag. Har bland annat en SOlektion på 70 minuter, följt av engelska i en timme.
Känns sådär.. Idrott på eftermiddagen dessutom. Jag hatar idrott, det känns som att jag tränar tillräckligt ändå.

Idag hann jag med en del saker faktiskt.
Har gjort min matteläxa, påbörjat "bostaden" i hemkunskapen, och ritat
klart en bild som skulle lämnas in idag. Idag var jag duktig med andra ord. Bostadsarbetet är riktigt kul när man kommer igång, fast galet förvirrande med alla areor och skalor och omvandlingar och sånt helvete. Men det börjar lösa sig. Man blir verkligen sugen på att flytta hemifrån!

Nu är klockan snart 11. Har precis tvättat bort sminket och förbrukat onödiga mängder brun-utan-solspray.
Jag känner mig blek. Glömde dock att borsta tänderna under min tripp i badrummet, så det måste jag nog
knalla tillbaka och göra. Jag älskar i övrigt min nya tandkräm för er som ändå har anteckningsblocken
framme. Den är svindyr. Rena rånet. Men ger resultat, och tacka fan för det.

Nu ska jag som sagt borsta mina tänder. Sedan ska jag läsa en bit ur Ondskan som är tidernas bästa bok.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0