Studiedag in my ♥

Godmorgon.
Måste börja med att säga att jag älskar vädret idag! Svinkallt, men inte fan tänker jag gå ut, och frost!
Det finaste som finns. Är ledig idag, riktigt skönt. Funderar lite på vad jag ska hitta på..
Men jag gick upp runt 10 och släppte ut odjuren. Dom tycker om vintern har jag märkt. Sedan gick jag
själv ut med kameran och mitt kaffe. Kallt, ja. Men fint.

Bamsegympan igår förresten. Till en början var jag livrädd. En flock människor, inte högre än en meter,
kutade omkring i gymnastiksalen. Jag trodde att jag skulle bli överkörd eller något i den stilen.
Men fan va söta dom var! Omg. Världens minsta händer! Det var kul, man blev liksom glaaaad.
Bea ljög för mig. Dom var inte 0-2 år. Alla gick på dagis, men var kanske runt 4-5 eller nått.
Jag hade fått för mig att alla barn i den åldern var monster, men dom här var tydligen väluppfostrade, hoho!

(Alla bilder är miniatyrer, klicka på dom för större format!)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0