Söta bilder här ju!

Jag kan ju bara tala om för er att det tog över en timme att ladda upp alla. SÅ VAR GOD KOLLA IGENOM..!

Här har vi alltså Jossan. Haha.


Joanna var taggad på att måla! Söööt.


Eve, Maja, Kajsa, Daniella, Lina!



Frida, hihi!


Naah!


Juuulklappar!


Joanna blev genast ivrig och började riva upp sitt paket!


Sedan upptäckte hon att hon blev fotograferad.


..Men återgick snabbt till sitt paketöppnande!


Loooook what I got?! ..typ, hihi.


Söt!


Även Maja blev glad över hennes julklapp!


Hm, ja..


Maja ser lite, annorlunda ut. För att inte tala om tjejen vars rygg hon rider på! :O


Pakeeeet!


Lisa, Kajsa, Lovisa, Jossan, Emma K!


Den här tjejen...


...öppnade detta paket...


...som innehöll den här tavlan som Jossan hade gjort. Skitsöt ju!


Sen blev det fika.


Mera fika.


Hihi.


Jossan & Emma K!


Efter ett tag hittade jag fyra snygga tjejer...
HAAHA, Emma L!


Höhöhö.


Sötju!


Detta föreställer Lovisa. Vad hon gör har jag ingen aning om, men jag är ganska
så säker på att det är choklad hon.. tuggar på?


Lovisa igen!


Hm..


Lina är snygg...


Huhu.


Leeena!


Haha.


En ganska så gullig bild ju.


Snyggatjejer.


Hööhö.


Förövrigt fick jag dessa två saker i mitt paket! Choklaaad.


..Och en jättesöt sten.


..Av Joanna, som får avsluta denna bildvisning. Jag seriöst dör av dessa bilder. Kolla liksom?!
















Hon är för het.



Kommentarer
Postat av: joanna

HAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAAHHAAHAH!

JAG VET INTE VART JAG SKA TA VÄGEN!

HAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAH

2009-12-20 @ 17:32:07
Postat av: Erica

Hahahhahh, jo, jag dör lite xD!

2009-12-20 @ 19:11:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0