Löööördag

Det här kommer säkert bli ett långt inlägg. Hursomhelst. Jag var ashungrig igår. Så jag käkade chips och
kollade på teve. Oturligt nog somnade jag med chipspåsen i sängen. Sen vaknade jag runt 4 inatt, med chips
i hela sängen. Jättemysigt. Så jag försökte få bort så mycket jag kunde, och somnade igen.
Idag vaknade jag kvart över 11. Mitt tåg gick 10 i 12. Fick skynda mig asmycket. Mamma skulle skjutsa
mig till station, men kom försent, haha, så tåget hann åka. Så jag tänkte baka pepparkakshus istället.
Tyvärr var alla pepparkakshus i hela Frövi slut. Idag är jag jätteglad alltså.

Det går ett tåg snart, men jag orkar inte. Är dessutom typ sjuk. Kan knappt svälja, har sjukt ont i halsen.
Åker in imorgon istället.
Så idag ska jag städa. Nu måste jag faktiskt göra det. Det bara är så. Det är chips överallt här.
Pusspåer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0