Godkväll

Nuså ärdet såhär.

Jag hann inte städa på mitt rum och grejja med julsaker. =( Bäddade sängen, sen åt jag risgrynsgröt ♥ med
mamma & Ellen. Sedan stack jag & tränade. Kom hem vid 10, duschade & har suttit här sedan dess.
Jag vet inte varför jag inte går och lägger mig. Jag vill så gärna sova, fast ändå inte. Det är så jävla skumt.

Jag får ångest inför julen. Och inför imorgon. Vi tvingas åka till Lindeskolan för att kolla på olika program.
SÅ JÄVLA ONÖDIGT. Hela dagen ska dom hålla oss kvar i äckellinde. Jag får ångest när jag måste åka
nånstans mot min vilja.. Kalla mig paranoid eller vafan du vill, men det känns typ inte "tryggt". Hee.....
Fast det är inte bara det. Jag hatar att skolan ska göra hela "skol-grejen" till nått "extra". Räcker det inte om
dom pratar om olika gymnasieprogram i skolan? Jag är inget jävla retard som inte kan ta in information?

ÅHH. Men inte fan har jag något val. Hoppas jag missar bussen.
Ska lägga mig och kolla på Criminal Minds nu. Godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0