Bad update

Hej!
Jag vet att min uppdatering har varit extra låg de senaste dagarna, I suck. Men jag är svinförkyld,
fryser konstant, och är trött precis hela tiden!

Igår var jag, pappa, Ellinor och Martin på bio, Avatar blev det. Martin är förövrigt min halvbror, för er som
kanske inte är så insatta i mitt liv, hehe. Det var kul iallafall, Avatar var precis lika bra som alla säger,
bästa filmen jag har sett på länge!

Idag tog jag och mamma en tur in till Marieberg. Mellandagsrea ju..! Folk överallt var det. Hittade lite
grejer iallafall, det var också kul.

Everytime we touch - Cascada

Den här låten är söt ju! Dessutom så har jag alltid trott att "Cascada" är
ett artistnamn, till en tjej, men vafan? Det är ju en grupp! Från Tyskland?!
Hello, I'm retard. Det hade inte jag en aning om. Men man lär sig något
nytt varje dag, visst? Hihi.

Kommentarer
Postat av: madde

örebro ngn dag? :D <3

2009-12-26 @ 22:17:44
URL: http://mmadelens.blogg.se/
Postat av: Erica

YAA! :D <3

2009-12-26 @ 23:14:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0