Updateeee

Godkväll! Jag tänkte bara tala om för er att jag fortfarande är vid liv, men att jag utan tvekan trodde
att jag skulle dö igår kväll. Jag tror inte att jag någonsin har mått så illa. Idag har jag mått mycket
bättre. Jag har bara haft huvudvärk och lite ont i magen, har inte lyckats ätit något. Fast nu har jag käkat
Mariekex iallafall! Och druckit Proviva. Jag är helt ofantligt hungrig, men jag vågar fan knappt äta!

6:an är guuuld när man är sjuk. 2 ½ men, Simpsons, Paradise Hotel osv, jag klagar inte! Men så
finns det värdelöst skit också, inte bara Stargate Atlantis och Star Trek... Idag hittade jag inte
fjärrkontrollen (?) så jag tvingades lida igenom 1 avsnitt av Jim's värld - reprisen från avsnittet jag såg igår,
och två jävla program med Al Bundy. Smärtsamt, det är så galet dåligt! Men vad skulle jag göra?
Jag hade inte så många alternativ. Jajaaaa! Hoppas ni mår finfint iallafall, pusshaj! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0