Skiiiiiidor imorgon

Veckorna går fort hörrni. Idag var det så gott som snöstorm ute, trevlans! Jag och Madde tog tåget
till Örebro efter skolan, vi båda kände att vi behöver en mössa. Ska nämligen till Gillersklack med skolan
imorgon. Kommer bli svinkallt, men kul. Madde har aldrig åkt slalom förut & kommer troligtvis åka därifrån
i ambulans, men jag ska försöka lära henne åka så gott jag kan! Detta kommer alltså sluta illa.
Kameran får följa med, allting måste dokumenteras och förevigas!

När jag kom hem var det gaaaaalet skönt att ställa sig i en varm dusch efter några timmars
snöstormsvandring på stan. Vi käkade bakad potatis på L'espresso, men jag klämde i mig pizza
hemma också. Inga fel. Nu ikväll ska jag kolla på en film tänkte jag, An Education hette den visst,
verkar asbra. Måste också greja lite med alla vinterkläder som ska fram, och som inte har använts
på ganska så lång tid..! Hajdo. ♥




Kommentarer
Postat av: Alicia

Bli inte allderes för bra på salaom, du måste åka i dom gröna bakarna med mej i romme ;)

2010-02-03 @ 20:55:47
URL: http://aliciascloset.blogg.se/
Postat av: Erica

haha, nejdu alicia, du och jag kör på svarta skogsbackar! ;)

2010-02-06 @ 14:03:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0