Fredag förfaaaaan ♥

Hello!

Det går trögt nu på bloggen, och jag kan inte lova att jag orkar bättra på uppdateringen, inte nu under
en tid framöver.. Men jag tänker iallafall säga er en grej, och det är att jag är trött. Jag är så sjukt trött nu.
På allt. Trött på snön, på vintern. På skolan. Jag är utmattad så det bara skriker om det.

Jag har inte koll på något. Och veckorna bara susar förbi, man hinner ingenting..? 2 veckor kvar till
sportlovet - 6 prov och 1 inlämningsuppgift. Känns sådär. Just hang in there.
Näe, nu ska ta och vara social med dom därnere. Pusshaj. ♥

In this river - Zakk Wylde (Black label society)
Damn, den här låten hade jag glömt bort. Kaaan ju vara en av de finaste som någonsin gjorts.

Kommentarer
Postat av: amandaa :D <3

asså, jag vill typ kunna lägga ut ett video klipp ifrån youtube , :) <3 om du fattar ;) <3

2010-02-06 @ 20:51:12
Postat av: Erica

ja, jag förstår.. du måste först kopiera all text angående klippet på youtube där det står "bädda in"

sedan klickar du på "HTML" där du skriver ett inlägg i bloggen. Klistra in allting du kopierade, och så får du videon där! :)

2010-02-06 @ 23:27:05
Postat av: amanda<3

TACKTACKTACKTACKTACK ;) <3 det funkar nu :D <3

2010-02-07 @ 17:18:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0