I don't need to be anything

Hellou i stugorna. Idag vaknade jag i mitt rum och frös nästan arslet av mig. Gick genast ner och tände
en brasa i kaminen, jag bad till gud att det skulle fungera. För en gångs skull, samtyckte herr allsmäktig.
Stack lite senare till Örebro, orkade inte sitta hemma och bara glo! Dessutom behövde jag lite grejer till nyår
och så. Jag lyckas aldrig hitta något när det väl är rea. Fick med mig en del grejer hem, men inte fan var
det några prisändringar på dem inte. Eller jo, på en klocka. Priset var höjt.

I don't want to be - Gavin DeGraw


I'm tired of looking 'round rooms wondering what I gotta do,
or who I'm supposed to be. I don't want to be anything other than me.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0