Åh

Jag hatar mig själv just nu. Hatar. Jag måste ha en ångestsjukdom. Jag blir helt galen! Nu är det jullov,
man ska inte ha några måsten, man ska kunna ta dagen precis som den kommer.

Istället sitter jag och grubblar på en bokrecension som jag måste göra & bostaden (hemkunskapen) som ska
vara inlämnad efter lovet, har ingen aning om när. Jag tänker på allt! Bara tanken på skolarbete under ett lov
gör att jag blir helt snurrig. Det är ju inte normalt? Jag har inte alla tankar på plats riktigt. Jag hatar det här.
Jag vill inte gå i skolan, jag vill verkligen inte.

En resa till Thailand med sköna stränder skulle verkligen inte vara fel just nu. Denna bild är tagen sist jag, pappa & Ellen var där. Jag skulle packa väskan på en sekund och bara dra om någon ville vara så generös och skänka mig en biljett.

Kommentarer
Postat av: madde

jag tänker oxå på skolarbete hela tiden! grymt irriterande.

2009-12-29 @ 18:07:10
URL: http://mmadelens.blogg.se/
Postat av: Anonym

som fan.

2009-12-29 @ 19:23:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0