Visste du..?

..Att jag sitter hemma i mitt rum nu & lyssnar på Bruce Springsteen?
Har länge tyckt om honom. Jag verkligen älskar rösten, texterna,
lixom, hela grejen! En favoritlåt är
The river. För oss med Spotify finns också en liveversion. Den är
dock mer än 11 minuter lång & består till stor del av prat. Men det är
vackert prat. Betydelsefullt prat. Jag kan lyssna i timmar på människan,
varesig han sjunger eller pratar.

LOVE

Ikväll har jag inga planer, det suger. Är så dålig på att komma på saker
att göra. Det blir väl att jag lägger mig i soffan, som vanligt, och kollar
på en film. Notting hill sänds på någon kanal ikväll, funderar på att se den.
För typ 10000;e gången..? Men den duger, faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0