Duktiga jag


Det är fredag - helg! Hela nästa vecka, och veckan därpå
kommer spenderas på Grand Hotel, dock inte som gäst, utan
som praoelev, men whatever, det är inte skola!
När dom veckorna är avklarade så är det höstlov, wohooo!
Jag kollade igenom mina inlägg den här veckan, he he.
Inte så roliga, nej, jag var ganska emo. Men har haft det skitjobbigt
i skolan nu.

Blev klar med svenskan, den blev helt okej, gjorde matteprov, vilket
gick ganska fort - skrev inte så mycket. Fick även se hemkunskapprovet
från i onsdags - gick verkligen bra ju! Så jag är rättså happy idag.
Inte emo, ganska otroligt! Under praoen behöver jag bara skriva en
idrottsuppsats och öva lite på engelskan & fysiken, inga problem egentligen.

Ikvälldå..? Bara ta det lugnt tror jag, inget ovanligt, ska bara dammsuga nu,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0