Today

Det blev Örebro. Åkte in vid 10 i två, och knallade runt i affärerna. Hittade fan nada.
En hårinpackning, ansiktsmask, bh och en parfym som inte ens luktade gott?
Men mötte pappa vid kvart över 4, så vi drog till en resturang och åt. Kommer inte ihåg vad den hette,
men det var sjukt gott iallafall! Påvägen hem upptäckte vi att en jäkla massa människor har börjat
med årets julpynt. Jag menar inte en ljusstake i ett fönster, utan extrema arrangemang med alla möjliga
olika färger. Men det är sött. Jag känner att det är dags att även jag får upp nån stjärna i fönstret.

Ellen har min dator ikväll, hon kan inte ha surroundljud på hennes, så jag har den. Ska troligtvis bara kolla
på film ikväll, och käka godis! Det är mysigt. Imorgon ska jag pluuuuuuggggaaaaaaa SO och NO.
På kvällen spela match i Fellingsbro.

Byeeebye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0