Innebandynatt

Imorse var jag död. Hittade inte tidningen nånstans, sen käkade Diva upp min macka, och Amber snodde ett
helt skinkpaket. Kom förstås försent till skolan. Men efter skolan följde Madde med mig hem och vi fixade
lite grejer, sen gick vi till pizzan och käkade. Sen blev det hem till Mickan och tagga som faaaan till
innebandynatten! Jag suger verkligen på innebandy, men dom lyckades övertala mig att stå. Höhöhöhöhöh.
Gick åt helvete, mina knän är blåa. Men vi är ju såklart vidare till final på onsdag! Så det gick kanske hyfsat
ändå. Jag hade inte speciellt mycket att göra. Vilket var bra. För det är en enorm skillnad på målvakt i fotboll
och bandy. Är hemma nu. Klockan är över 3. Madde sover här, men duschar för tillfället, och jag längtar
verkligen till min älskade säng som väntar på mig bara några meter härifrån. Fan va trött jag är.
Det är därför det blir ett sånt här konstigt inlägg. Jag är jävligt trött. Extremt.
Okej hjälp, nu måste jag sova. LÖRDAG imorgon. Inga måsten.
Bara sova. Och äta.Nu har Madde slutat duscha tror jag. Godnatt. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0