Hejhej,

..Hemskt mycket hej!
Idag sydde jag ett par trosor! Kulturvecka you know. Tanken var att jag skulle hinna göra klar
dem runt 3 så jag kunde gå hem och äta och ta det lugnt och så innan träningen. Icke. Syslöjd är
inte min starka sida, var klar vid kvart i 4. Hade jäkligt bråttom då, vi slutar egentligen tio i 3 på torsdagar.
Men jag ringde mamma iallafall, hon klippte sig & kunde inte hämta mig. Den dörren som
är på "rätt sida" av skolan var låst. När jag väl kom ut upptäckte jag att det ösregnade. Försökte ta mig
ner för en slänt (?). Det var kladdigt, och mörkt.
Ja, jag ramlade.

Väl hemma, kvart över 4, fick jag verkligen skynda mig. Åt lite mackor, sen kom pappa och hämtade mig
vid tjugo i 5. Är hemma från träningen nu. Har duschat och så, så nu ska jag nöööörda lite tyska ett tag!
Sen ska jag kolla på en film, The Reader. Har aldrig sett den förut, hoppas den är bra! ♥
Så det blir en mysig avslutning på denna regniga och mörka torsdagskväll.

Ta en titt på denna bild. Tråkig, ellerhur? Grå.
Den är tagen för ett par dagar sedan på baksidan
av vårt hus.


Kolla nu på denna! I slutet av oktober, samma plats (som ni ser).
Fattar ni hur deprimerad jag blev när
jag tog den här, och sedan den ovanför, bara några veckor senare.
Hösten försvinner för fort. =(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0