En regnig söndag

Goddagens. Det är söndag idag. Fyfan vilket väder. Nuförtiden regnar det något fruktansvärt mycket.
Inte spöregn, men sånt där jävligt regn som bara är irriterande. Vaknade med en sjuk huvudvärk,
så jag gick ner och hällde i mig kaffe och käkade 2 mackor, så nu är det bättre.

Idag ska jag faktiskt plugga som en gaaalning. Tänkte skriva på idrottsuppsatsen och kolla igenom
engelskan. Har prov på tisdag ju. Senare ska jag träna, vid 7 tror jag det var? Ska bli kul.

Funderar på att duscha nu och sen sätta igång med uppsatsen. Eller så ska jag lyssna på musik en stund.
Höhö. Denna låt passar ju ganska bra idag..?

Lemon Tree - Fools Garden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0