Byebye

Drar snart, finns på mobilen hela kvällen.

Men.. Jag har stört mig på en sak. Det är att jag aldrig blir sjuk. Nej, det kanske inte är alltför trevligt,
men någon gång ibland? Bara så man får va hemma från skolan en dag, hehehe. Tog influensavaccinet
i torsdags, och jag känner nada. Man ska ju tydligen få feber, ont som fan i armen & nacken och må asdåligt.
Gör jag det? Nein. Känner ytterst lite i nacken, och det endast en stund när jag precis har vaknat, och då
är man ju lite.. stel. Så jag inbillar mig nog bara. Samma med armen.
Jag sover på vänster arm, eller på mage, så när jag vaknar så är den lite stelare, men jag är inte direkt
invalid eller så. Det gör inte ont. Fast det var ett jävla klagande på mina familjemedlemmar när dom hade tagit sprutan. Nu har jag klurat på detta i 2 dagar, varför inte jag får ont, hur kommer det sig?

Jag är helt enkelt för bra.


Kommentarer
Postat av: ida

väldigt fin bild :]

2009-11-23 @ 10:43:28
URL: http://wwwipiqruue.blogg.se/
Postat av: Erica

Tack så mycket =)

2009-11-23 @ 18:42:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0