Jääävlar

Åh herregud. Ni kan inte ens föreställa er hur jag känner mig just nu. Dagen började med att jag och Maja
åkte tåg till stan & handlade lite. Sedan påbörjade vi en oändlig promenad mot Gustavsvik.
Det var svinkallt och jobbigt, och kallt. Igen. Men väl där var det jätteroligt! Taaaack för dagen Maja! ♥

Det är fanimej livsfarligt det där stället, haha! Vilka jävla blåmärken jag har nu, och sår. Kände precis
att jag hade ruggigt ont i tån, och självklart upptäckte jag ännu ett skrubbsår där. På min lilltå. =(
Jag ser inte ordentligt och mitt huvud dunkar som faen. Jag måste sova nu. Skola imorgon ju, det hade
jag glömt bort. Haha!

Måste bara varna you guys för en sak, ät inte på Gustavsvik. Tänk dig, att du är sjuuuuuukt hungrig, och
skulle kunna käka vadfansomhelst. Och du beställer hamburgare med pommes frites. NAJS, jag vet.
Men sen är, de annars så välsmakande, gula pinnarna osaltade och mjuka, och "hamburgaren" består av två knapriga bröd och en köttbit. INGEN KETCHUP ELLER GRÖNSAKER ELLER NÅNTING.
Pytteliten dessutom! Jag var med om detta idag, och gissa om jag blev besviken? Jag var så huuuuuuuungrig (!!!) =(

Godnattochsovgott, det kommer jag göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0