Grattis mamma!

Mamma väckte mig imorse och jag var som vanligt skitsur på henne, och sa knappt hejdå när hon åkte.
När jag sedan står i duschen drabbas jag av den där känslan, när man är alldeles övertygad om att man
har glömt något. Kom efter några sekunder på att det var mammas födelsedag. Pinsamt.
Jag är verkligen elak och ond. Det är inte så att jag inte vet när hon fyller år, men imorse hade jag
hjärnsläpp. Men jag gratulerade henne senare, så jag är lite snäll ändå. Efter skolan åt vi tårta och sånt,
det var trevligt! Nu ska jag grejja lite med hemkunskapen och kolla på Paradise Hotel!

Hursomhelst, grattis mamma! Jag älskar dig. ♥

Mama - Il Divo



Mama,
thank you for who I am. Thank you for all the things I'm not.
Forgive me for the words unsaid, for the times I forgot.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0