Torsdagskväll

Hela den här vintergrejen börjar bli jäkligt långdragen. Nu får det ju räcka med snö och is.
Man halkar vart man än går, och fryser konstant. För att inte tala om mörkret!
Jag vill ha lite vår nu, det här är fan inte kul längre.

Nu när vi ändå är inne på detta spår - vinter, snö och depression. Senare ikväll ska jag mojsa ner
mig i sängen och kolla på film. Med massa mackor. Jag förtjänar faktiskt att få dö där. I min säng.
Och det var inget negativt. Jag skrev fan määäängder med kloka ord i min recension idag.
Kanske skulle bli en såndär person..? Recensent. Jäklarns va kul det vore. Fast det vore roligare
att vara domare, en domare i rättegångar. Jag frågade mamma om hennes åsikt. Först trodde hon att
jag pratade om en fotbollsdomare. När jag förklarade för henne att det inte riktigt var den typen av
domare jag funderade på uppmuntrade hon inte mina tankar kring domarjobbet.
Fast hon tyckte det lät bra tills jag yttrade något om makten att kunna döma folk till döden.

Jag tror att jag skulle bli en rättvis och klok domare.

Tillbaka till filmtittandet. Vilken ska jag se nurå? Schakalen eller någon annan med Richard Gere?
Alltid så jävla svårt.

Kommentarer
Postat av: Alicia

Det är ju onsdag! :o

2010-02-17 @ 20:48:10
URL: http://aliciascloset.blogg.se/
Postat av: kossiii

eller hur erica, det är onsdag ;P

2010-02-17 @ 20:50:48
Postat av: Anonym

Men guuuuud! Fan va lost jag är. Klart det var onsdag igår (a)

2010-02-18 @ 20:50:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0