Torsdag igen

Var på Open art i örebro idag. Tråkigt, men käkade med Madde, Bea, och Emil
på kinamuren iallafall - sååå gott. Hann köpa en ny foundation och nytt puder också.
Jag hittade en jättefin sjal också, så vi skulle bara äta, och sen gå tillbaka & köpa
den, men någon jävel hade köpt den sista. Menmen.

Nu är jag och Emil hemma, vi sitter i mitt kök och pppluggar. Eller iallafall Emil.
Jag har bestämt mig för att inte satsa på mer än G på uppsatsen,
det är skönt att lixom ha det klart, så jag inte går runt och har världens prestationsångest.
Men ska försöka bli klar med den så fort som möjligt. Har studiedag på måndag så
då har jag ju iallafall tid!

Jaaaja, pluggisch nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0