Kvällsblogg, funny

Jag har varit ett nervvrak hela dagen. Minsta lilla grej och tårarna har varit nära!
Matchen gick rättså bra, förlorade dock med ett litet mål. Offsidemål dessutom,
inte okej.

Var borta från 1 till 6 ungefär. När jag kom hem såg det ut som ett
slagfält överallt. Så jag städade och grejade ett tag, sen blev det chips & godis, och film
med monaliza. Hon är för söt! Mamma & Peter är på fest och Ellen
har en jäkla massa folk här. Monaliza somnade för ett tag sen, så nu sitter jag
på mitt rum & lyssnar på lite skön musik.

Måste påtal om ingenting fixa mitt hår. Trivs inte i dethär. Så jag ska nog göra något
som jag egentligen är emot, köpa blekmedel på ica & handle the situation by myself.
Det blir troligtvis värre, men vet inte vad jag ska göra..?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0