I guess it's up to me

Usel uppdatering, har varit lite upptagen. Satt nämligen hela dagen igår,
i över 9 timmar, jag skojar inte, och skrev på SO;n.
Och jag blev klar. Det är så sjukt skönt. Jag trodde helt ärligt inte
att jag skulle bli klar alls.

Idag har vi studiedag, så jag gick upp på morgonen, käkade frukost
& läste om ÖSKs sköna vinst mot Kalmar. Sen gjorde jag lite matte &
hemkunskap, duschade & så. Har egentligen ingenting alls för mig just nu.
Lyssnar på musik, och bara tar det lugnt.

Mamma kommer hem snart,
så ska följa med henne och handla lite, sen blir det träning i Fellingsbro på kvällen.
Har lite ont i både benet och foten, så jag är inte säker på om jag ska träna,
men jag följer med och kollar.

I will follow you into the dark - Death Cab for Cutie
Jättesöt låt, i like it.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0