Go slow, I fall behind

Usch va dålig jag är. Har varit helt off i 2 dagar.
Igår blev jag 15. Så trevligt. Fick en jävla massa grattis
och det är sjukt kul. Och pinsamt.

About min uppdatering. Har verkligen inte haft tid, trots att SO;n
är klar, har ju lämnat in den och allt..! Men i förrgår
bakade jag min egen tårta, det kändes lite konstigt men..
Mamma var ju på kryssning och kom inte hem förrän på
kvällen igår, och då va inte jag hemma. Kollade ÖSK - IFK Göteborg
med pappa. <3
0-0 tyvärr, men.. Nordin Gerzic, alltså hjälp. Otrolig.

Iallafall, så känns det att det är höst nu. Det gör det verkligen.
När solen är framme är den det enda som värmer i princip. Det är
mysigt, jag gillar hösten. När man lixom måste klä på sig
ordentligt innan man går utanför dörren.

Ska träna senare, men måste svara på lite Grattisinlägg nu i gästboken
på lagets hemsida. Upptäckte precis att jag verkligen inte är bortglömd,
haha. Sötnosar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0