Dagen + funny låååt

Idag. Gick upp kvart över 8 på en lördag. Käkade lite frukost
och stack ner till Fröjevi, sen blev det att åka till Gudsmedshyttan
och spela match. Det gick som det gick.
Frövi IK/Fellingsbro - GSBK/Kopparberg
0-4
Inte så roligt, sista matchen för säsongen & allt. Menmen.

Här kommer en låt att skratta lite åt, den är så söt. En annorlunda
version av Aquas Barbie girl. Hittade låttexten, men det verkade som
om någon med ig i engelska försökt ge sig på hörförståelse. Nejnej, funkar icke.
Jag tog mig tid att ordna en texten själv. Haha.
Nu ska jag fixa mina nails som förövrigt har failat ordentligt. Dom går av hela tiden. =(



Ugly girl

(Ken) - Wanna go for a ride?
(Barbie) - Sure Ken!
(Ken) - Well, forget it.

I'm an ugly girl, my face makes you hurl
sad I have it, I should bag it
Acne everywhere, unwanted facial hair
I'm a relation to Frankenstein's creation

(Ken) You're so ugly, you disgust me

(Barbie) I'm a bland homely girl, all alone in the world
I'm as flat as a board, thin and lanky

(Ken) You're a dog, and a troll, were you hit by a train?
Wont go near you, 'cause your breath is stanky

(Barbie) Don't get touched, I'm afraid
'cause guys say, I'm an eyesoar

I'm an ugly girl, my face makes you hurl
sad I have it, I should bag it
Acne everywhere, unwanted facial hair
I'm a relation to Frankenstein's creation

Resten är bara en massa wohohoho aaah blablabla.

"I'm sorry, but you're too damn ugly..!" ÄGD.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0