Cause when I'm with him, I'm thinking of you

Jag orkar med ett inlägg trots allt.. Kollade på Mitt superex nyss.
Alltså, kanske lite överdriven, jag vet inte.
Sitter iallafall på mitt rum nu. Jag gillar mitt rum, det är rättså mysigt.

Måste sova snart, har ju match imorgon, och jag ska spela ute!
Ska bli riktigt kul! Om jag inte försover mig så ska jag försöka komma
iväg till Fröjevi redan vid 11 & kolla på dam-matchen också..

Musik. Herregud, vad skulle jag göra utan den? Just nu lyssnar jag på en låt
som jag själv inte har upptäckt förrän nu. A day to be alone - One less reason.
Den är fin. Jag är ganska fast vid den.
Har börjat lyssna på Africa nu också. Det var länge sen jag hörde den!
Lyssna på den här;
Africa - Toto



"..one day this will fade away, in the mirror you'll see a smiling face."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0