We can't be forgiven

Godermorgon!

Det är lördag idag, inga fel. Vaknade och blev lite panikslagen
när jag upptäckte att jag knappt kunde andas och få fram
ett enda ljud från halsen! Förkylningar är värst på mornarna,
det är nästan så att man måste värma upp innan man börjar prata.
..eller andas, hehe.

Gick iallafall ner och drack kaffe, som min syster så snällt fixat åt
mig. Halsen blev bättre då. Åt frukost också, ganska värt att anteckna,
ellerhur? Ja, iallafall. Idag tror jag inte att något speciellt alls
händer, ska duscha och försöka vakna till ordentligt till en början.
Sen kanske städa lite på rummet? Får se.

Just nu lyssnar jag på musik, Runaway med Bon Jovi för tillfället,
annars är det mest 18 and life nuförtiden! Good music.

Ses sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0