Today

Den här dagen gick fort. Tack. Är hemma nu, och
som vi alla vet blir det mörkt fortare och fortare på
kvällen nuförtiden..! Befinner mig för tillfället i min säng
med ett stort "glas" kaffe och lyssnar på musik.
Det borde jag inte göra. Vad jag borde göra, är min
idrottsuppsats. Den ska jag göra snart!

Men iallafall, dessa låtar är värda att lyssna på, mycket bra.

Because the night - Patti Smith
(Inga jävla Cascada-covers här inte!)


Långa nätter - Melissa Horn

Och så tänkte jag bara säga det, att Marcus Astvalds mamma kom in i
personalmatsalen på Grand idag för att läsa tidningen...! För er retards så
spelar Marcus Astvald i ösk, och det var liiiiite oväntat att plötsligt möta
hans mamma när jag käkar frukost och läser om gårdagens match i NA.
Bra start på dagen.

Lät ungefär såhär;
Kvinna: "Kan jag låna den där av dig?" (tidning)
Agneta: "Javisst. Det gick inte så bra igår, men han fick ju hyfsat spelarbetyg."
Kvinna: "Ja, jo, hehhee."
Jag: "Vem..?"
Agneta: "Jo, det här är Marcus Astvalds mamma förstår du."
Jag: "Neeej? Ääääääre SANT??!"

Pinsamt, nejdå. Hoho.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0