The story

Har precis druckit upp en poweking, dom är inte speciellt
goda längre, smakar mest socker, men det funkar!

Jag låter fortfarande som Bonnie Tyler, en Bonnie Tyler i målbrottet.
Jag ska aldrig mer vara elak och kommentera när killarna piper till &
rösten spricker..! Det här är ju hemskt.

Förövrigt ska jag städa lite på mitt rum nu. Innan vi käkar, det börjar dofta
maaat, så jag får nog sätta lite fart. Börjar mörkna ordentligt ute nu.
Inte bara ikväll, utan i allmänhet. Ena sekunden kollar man ut och ser nånting.
Men bara en minut senare är det kolsvart! Lite mysigt ändå, det är höstigt,
och jag är ju något av en höstmänniska..!

Här har ni en låt som är en av de finaste jag någonsin hört tror jag.
Verkligen underbar.


The story - Brandi Carlile



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0