She's a little runaway


Runaway - Bon Jovi


Åhgud, vilken eftermiddag det blev. Jag och pappa skulle in till stan
och kolla på ÖSK - Malmö FF, som började 4.
Jag duschade vid typ halv 1 eller nått?
Sen bankar Ellen på dörren och har värsta paniken, då skulle
tydligen pappa skjutsa henne till Guldsmedshyttan också om 12 minuter.

Alltså var jag också tvungen att följa med, eftersom vi skulle på
matchen efter. Jag hade alltså 10 minuter på mig att
duscha, hitta kläder, fixa håret och sminka mig. Noway. Jag hann föna
och platta håret på den tiden, och sen bara slita med mig sminket
påväg ut genom dörren för att sminka mig i bilen.

När vi hade lämnat Ellen i Guldsmedshyttan upptäckte jag förstås att jag hade
glömt hälften av allt smink hemma. JÄTTEbra. Jag klarade mig utan en del av det,
men inte kajalen. Så vi svängde in på Coop lite snabbt och jag köpte
en usel kajal för typ 51 kr. Bättre än inget.

Sen till Behrn. Vi skulle käka på Max, som förövrigt är sämst. Det tog närmare
1000 år att få några ynka pommes frites. Tjoho. Detta resulterade i dåliga platser
på läktaren. Inte nog med det spelade ÖSK kasst och förlorade med 0-3.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0