Örebro

Har precis mejlat uppsatsen till skolan, imorgon ska jag lämna
in det utskrivna och skicka filen till Peder.
Det borde nog kännas skönt att äntligen ha gjort klart den, men
så känns det inte. Jag har nog kommit till det stadiet att
man inte märker det man betar av från någon form av lista.
Jag känner ingen mindre press. Det suger balle kan jag ju tala om.

Något mycket mer positivt är Hemkunskapprovet idag, det gick jättebra!
Efter skolan drog ju jag och Madde in till stan för lite shopping och maaat.
Hehe, på 3 timmar lyckades vi käka på Kinamuren och mcdonalds.
Inte dåligt!
Hittade lite livsnödvändiga grejer, jag skulle kunna ta bild på dem,
men jag varken orkar eller känner för att göra det. Haha.
Men jag fick iallafall med mig följande;

- Mascara
- Kajal
- Puder
- Nagelpenna (?)
- Brun-utan-solspray
Jag är verkligen inte solarietypen.
- Svarta tights
- T-shirt

Jag tror det var allt, men jag har säkert glömt något. Är så gaaalet trött
just nu. Måste sova. Börjar bli förkyld igen också. Lyssnar på en grym låt just nu.
Den är beautiful. Orkar inte ens skriva vilken den är. Godnatt.

Kommentarer
Postat av: stina

erica vill du göra min blogg desgin :)

2009-10-07 @ 21:59:04
URL: http://ffrankiies.blogg.se/
Postat av: Erica

Oj, nu blir jag nervös haha =) Det är klart jag kan, fast du måste förklara hur du vill ha den isåfall (:

Du kan väl adda min msn? [email protected]!

2009-10-08 @ 15:52:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0