Ny design

As you can see, så bestämde jag mig för att fixa en ny design.
Hm, jag vet inte om jag är så väldigt nöjd, men är för trött
för att överhuvudtaget koncentrera mig alls, haha.

Det är en grej som jag stör mig på galet mycket, som jag tänker på
hela tiden. Jag vet inte om det syns så tydligt som jag tycker att
det gör, men om någon ser ett "fel" i designen, så säg gärna till! Om det skulle
råka vara något helt annat än det jag tänker på, så gör det
absolut ingenting. Klaga på bara, haha.
Om ingen märker något, så orkar jag inte ändra det, om det bara är jag
som ser det menar jag, men let me know om du lägger märke till nått!

Hursomhelst. Jag är som sagt trött, och efter min halvt sömnlösa natt borde
jag kanske sova. Men just nu äter jag pizza & godis, så det har jag
inte tid med. Datorn kraschar lite då & då, så jag ska nog kolla på en film istället.
Snart.

Pallar nog inga fler inlägg ikväll. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0